Reklamační formulář
Formulář pro uplatnění reklamace PLATÍ PRO ČESKOU REPUBLIKU
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Zboží zašlete zpět přes společnost, přes kterou bylo zasláno (PPL, Zásilkovna, DPD,...). Děkujeme!
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.idylo.cz
Anna Majuková
Se sídlem: V končinách 353/9, Hradec Králové, 50301
IČ: 09414096, DIČ: CZ9155193487
E-mailová adresa: info@idylo.cz
Tel: +420 732 172 913
(Následující požadované údaje doplní zákazník)
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení: ……………………………………………………………………
Moje adresa: ……………………………………………………………………
Můj telefon a e-mail: ……………………………………………………………………
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ………………… jsem ve Vašem obchodě www.idylo.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat:)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… . Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
-
Datum objednání ………………………………… / datum obdržení …………………………………
-
Číslo objednávky: ……………………………………………………………………
-
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem …………………………………………………………………… a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ……………………………………………………………………
-
Jméno a příjmení spotřebitele:…………………………………
-
Adresa spotřebitele:…………………………………
-
E-mail:…………………………………
-
Telefon: …………………………………
Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V ………………………………… Dne …………………………………