Obchodní podmínky
Anna Majuková
Sídlo: V Končinách 353/9, 503 01, Hradec Králové
IČO: 09414096
DIČ: CZ9155193487
Jsem plátcem DPH od 1.1.2022
Zapsána v živnostenském rejstříku ŽU města Hradce Králové pod č.j. MMHK/136182/2020.
1. Úvodní Ustanovení
1.1. Prodávající
Internetový obchod na adrese www.idylo.cz (dále jen „internetový obchod“) je provozován Annou Majukovou, se sídlem V Končinách 353/9, Hradec Králové, 503 01, zapsanou v živnostenském rejstříku ŽÚ města Hradce Králové pod č.j. MMHK/136182/2020. IČO: 09414096 Bankovní spojení FIO 2101867868/2010.
1.2. Kupující
1.2.1. Kupující je každý návštěvník internetového obchodu, bez ohledu na to, či jedná jako spotřebitel nebo jako podnikatel (dále jen „kupující“).
1.2.2. Spotřebitelem je kupující fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti
1.2.3. Podnikatelem je kupující osoba, která není spotřebitelem. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
1.3. Obchodní podmínky
1.3.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu (dále jen „kupní smlouva“).
1.3.2. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Pokud není v kupní smlouvě nebo v jejích přílohách výslovně uvedeno odchylné ujednání nebo platnost některých ustanovení těchto obchodních podmínek není kupní smlouvou nebo jiným výslovným ujednáním mezi prodávajícím a kupujícím vyloučena nebo jinak modifikována, platí v ostatním pro vzájemné vztahy smluvních stran tyto obchodní podmínky.
1.3.3. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem se současně řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
2. Uzavření kupní smlouvy, způsob dopravy a platby
2.1. Nabídka zboží
Zboží nabízené prostřednictvím stránek internetového obchodu je nabídkou zboží, která má pouze informativní charakter. Nabídka zboží se nepovažuje za návrh dodat zboží ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a prodávajicí není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně nabízeného zboží.
2.2. Objednávka
2.2.1. Objednávku může kupující vytvořit pomocí formuláře na stránkách internetového obchodu. Při vytvoření objednávky pomocí formuláře kupující nejprve vybere zboží, o které má zájem. Po zvolení požadovaného množství, způsobu dopravy (viz čl. 2.4.1.) a způsobu platby (viz čl. 2.5.1.) kupující potvrdí svou objednávku, čímž podá závazný návrh na uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a provozovatelem.
2.2.2. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto obchodní podmínky přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí.
2.3. Uzavření kupní smlouvy
2.3.1. Prodávajicí se zavazuje přijmout návrh kupní smlouvy kupujícího (objednávku), pokud tento návrh není v rozporu s obchodními podmínkami a prodávajicí nemá konkrétní důvod domnívat se, že kupující kupní smlouvu poruší. Prodávajicí potvrdí přijetí návrhu prostřednictvím zprávy na elektronickou adresu kupujícího.
2.3.2. Smluvní vztah mezi prodávajicíem a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajicíem zasláno kupujícímu na elektronickou adresu, kterou uvedl v objednávce.
2.3.3. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (např. náklady na internetové připojení nebo náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
2.4. Způsob dopravy
2.4.1. Není-li v kupní smlouvě sjednáno jinak, způsob dodání zboží určuje prodávající. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko s takovým způsobem dopravy spojené, včetně případných dodatečných nákladů na zvolený způsob dopravy.
2.4.2. O odeslání zboží se prodávajicí zavazuje informovat kupujícího na elektronickou adresu, kterou kupující uvedl při vytvoření objednávky.
2.4.3. Odesláním objednaného zboží se rozumí jeho odeslání na adresu uvedenou kupujícím při vytvoření objednávky. Prodávajicí si vyhrazuje právo připočíst náklady na zaslání zboží k ceně objednávky podle aktuálního ceníku přepravce. Při opětovném doručení bude přepravné naúčtováno dvakrát.
2.4.4. V případě zasílání zboží do zahraničí si prodávajicí vyhrazuje právo připočíst ke standardní ceně dopravy dodatečné náklady za dopravu do zahraničí.
2.5. Způsob platby
2.5.1. Prodávajicí nabízí na výběr z těchto způsobů platby: platbu předem bankovním převodem po dokončení objednávky, na dobírku až při převzetí zboží od přepravce, či okamžitým bankovním převodem přes platební bránu.
2.5.2. Při volbě platby bankovním převodem uhradí kupující cenu objednávky před jejím zasláním na bankovní účet prodávajícího. Pro vyřízení objednávky je třeba uhradit platbu pod variabilním symbolem, kterým je číslo objednávky a který kupující získá při dokončení objednávky. V případě platby za zboží formou bankovního převodu se považuje kupní cena za uhrazenou dnem, kdy došlo k připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
2.5.3 V případě platby na dobírku při převzetí zboží od přepravce si prodávající vyhrazuje právo připočíst náklady za vybavení dobírky k ceně objednávky.
2.5.4. Veškeré změny včetně změn cen v internetovém obchodě jsou vyhrazeny. Cena je platná v době objednání.
2.5.5. Ceny nabízeného zboží a služeb jsou uvedeny včetně DPH.
2.6. Práva a povinnosti vyplývající z uzavření kupní smlouvy
2.6.1. Prodávající je povinen dodat kupujícímu objednané zboží za sjednanou cenu a kupující je povinen zboží převzít a kupní cenu uhradit. V případě nepřevzetí objednávky vzniká prodávajícímu škoda a je účtován poplatek nad výši přepravného + vratného a manipulační poplatek 89Kč, vč. DPH.
2.6.2. V případě porušení podmínek kupní smlouvy nebo obchodních podmínek kupujícím si prodávající vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy. Kupujícímu v takovém případě vzniká povinnost uhradit prodávajícímu veškeré náklady spojené s jeho objednávkou, zejména pak náklady na zaslání zboží, pokud jej kupující nepřevezme.
2.6.3. Kupující je povinen zejména při objednávání zboží uvádět správné a pravdivé údaje. Údaje nezbytné pro uzavření kupní smlouvy uvedené kupujícím jsou prodávajícím považovány za správné.
2.6.4. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
2.6.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
2.6.6. Veškerá sdělení prodávajícího mohou být kupujícímu doručována na elektronickou adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.
3. Dodání zboží
3.1. Dodací lhůta
3.1.1. Prodávající se zavazuje odeslat zboží kupujícímu v nejbližším možném termínu. Dodací lhůta, pokud je u zboží uvedena, má pouze informativní charakter a není pro prodávajícího závazná.
3.1.2. Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené zpožděním odeslání nebo doručení zboží z jakéhokoli důvodu.
3.2. Přeprava, doručení a převzetí zboží
3.2.1. Kupující nabývá vlastnické právo ke kupovanému zboží jeho převzetím. Okamžikem převzetí zboží také na kupujícího přechází nebezpečí škody na zboží.
3.2.2. Součástí dodávky je doklad o zakoupení zboží, který uvádí datum prodeje, označení zboží, kupní cenu a údaje o prodávajícím. Prodávající zašle kupujícímu na žádost daňový doklad v elektronické podobě.
3.2.3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky se doporučuje kupujícímu zásilku od přepravce nepřevzít a vyplnit záznam o poškození zásilky. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
3.2.4. Reklamace mechanického poškození zboží, neodpovídajícího zboží apod., které nebyly patrné při převzetí zásilky od přepravce, je kupující povinen uplatnit neprodleně po jejich odhalení. Prodávající neručí za poškození zboží vzniklé při jeho přepravě, pokud kupující neprodleně toto poškození neuplatní v souladu s odst. 3.2.3. a 3.2.4. těchto obchodních podmínek.
3.2.5. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
4. Odstoupení od kupní smlouvy
4.1. Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím
4.1.1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (prostřednictvím internetového obchodu), má spotřebitel v souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku právo bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží. Vrácené zboží musí být kompletní, nepoškozené, prokazatelně nepoužité a s originálními visačkami.
4.1.2. Pokud spotřebitel v zákonné 14 denní lhůtě oznámí prodávajícímu, že od smlouvy odstupuje, kupní smlouva se od počátku ruší. Pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel využít formulář pro odstoupení od smlouvy a reklamace, který je součástí obchodních podmínek. Ve formuláři by mělo být uvedeno alespoň jméno a příjmení kupujícího, číslo objednávky, označení zboží a číslo účtu pro vrácení peněz.
4.1.3. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.
4.1.4. V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě a vrácené zboží není kompletní, je bez originálních visaček nebo je prokazatelně použité či poškozené, má prodávajicí vůči spotřebiteli nárok na náhradu škody a je oprávněn si takto vzniklý nárok na náhradu škody jednostranně započíst na pohledávku spotřebitele vůči prodávajicímu na vrácení kupní ceny. Prodávajicí v takovém případě vrací spotřebiteli jen takto sníženou kupní cenu.
4.1.5. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, včetně všech jeho součástí a příslušenství.
4.1.6. Odstoupí-li kupující oprávněně od kupní smlouvy, je prodávajicí povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, převodem na bankovní účet spotřebitele nebo v hotovosti na adrese provozovny. Náklady na vrácení zboží hradí kupující. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
4.1.7. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávajicí není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajicímu odeslal.
4.1.8. Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy neoprávněně a zašle přesto zboží prodávajicímu, nebude zboží přijato, případně bude na náklady spotřebitele zasláno zpět.
4.2. Odstoupení od kupní smlouvy prodávajícím
4.2.1. Prodávající dbá na dobrou orientaci v oblasti trhu s prodávaným zbožím, přesto může výjimečně dojít k situacím, kdy nebude schopen objednané zboží dodat za podmínek sjednaných v kupní smlouvě. Prodávající si proto vyhrazuje právo v takových případech odstoupit od kupní smlouvy.
4.2.2. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy též tehdy, došlo-li k výrazným změnám cen dodavatele objednaného zboží, došlo-li k výrazným změnám cen přepravy zboží, nebo zjistí-li prodávající, že zboží bylo omylem nabízeno za chybnou cenu a kupující neakceptoval příslušnou změnu kupní smlouvy, tj. zvýšení ceny zboží či zvýšení nákladů na přepravu.
4.2.3. Kupující bere na vědomí, že prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené s kupujícím, který v některém z předchozích závazkových vztahů s prodávajícím porušil jakoukoliv svou povinnost podstatným způsobem. Porušení předchozího závazkového vztahu podstatným způsobem se považuje pro účely odstoupení od smlouvy za chování ve smyslu § 2002 odst. 2 občanského zákoníku.
4.2.4. Pokud prodávající odstoupí od kupní smlouvy, je povinen o tom neprodleně informovat kupujícího na elektronickou adresu uvedenou kupujícím při vytvoření objednávky. Dále je povinen vrátit kupujícímu plnou kupní cenu zboží, pokud již tato byla uhrazena.
4.2.5. Kupující může odstoupit od smlouvy libovolným způsobem (tzn. vč. sociálních sítí, SMS zprávou apod.) a prodávající má povinost odstoupení od smlouvy potvrdit.
5. Práva z vadného plnění
5.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a zákonem o ochraně spotřebitele.
5.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
má zboží vlastnosti, které si smluvní strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
5.3. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v zákonem stanovené době, tj. 24 měsíců od převzetí. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se zákonná ustanovení o záruce za jakost. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
5.4. Práva z vadného plnění může kupující uplatnit u prodávajícího na adrese jeho provozovny, a to osobně nebo zasláním poštou či jinou zásilkovou služnou.
5.5. Při uplatnění práva z vadného plnění je kupující povinen prokázat uzavření kupní smlouvy. Prodávajicí doporučuje za tímto účelem předložit zejména potvrzení o koupi.
5.6. Kupující má povinnost vytknout prodávajícímu vadu, tedy dodat popis vady zboží, kvůli které jej reklamuje prostřednictvím reklamačního formuláře, který je dostupný na stránkách www.idylo.cz.
5.7. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
5.8. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ze strany spotřebitele ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace ze strany spotřebitele včetně odstranění vady bude prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
5.9. Jestliže prodávající reklamaci neodmítne, vystaví kupujícímu potvrzení o přijetí reklamace, která bude obsahovat mimo jiné identifikaci prodávajicíe a kupujícího, co je obsahem reklamace dle kupujícího, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, datum a místo přijetí reklamace a podpis pracovníka prodejce.
5.10. Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva z vadného plnění.
5.11. O tom, že byla reklamace vyřízena a jakým způsobem je prodávající povinen kupujícího informovat, a to na elektronickou adresu, kterou uvedl při reklamaci nebo prostřednictvím jiného kontaktního údaje, dle kterého bude možno kupujícího upozornit na vyřízení reklamace. Prodávajicí v tomto oznámení uvede lhůtu pro vyzvednutí reklamovaného zboží.
5.12. V případě, že si kupující nevyzvedne ve lhůtě stanovené prodávajícím reklamované zboží, je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.
5.13. Prodávající nenese odpovědnost za jakékoli ztráty, zranění nebo poškození majetku, ať už přímé nebo nepřímé, způsobené vadou dodaného zboží, pokud tato ztráta, zranění nebo poškození majetku nevzniklo nedbalostí, opomenutím nebo úmyslem na straně prodávajícího.
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Zavazujeme se, chránit vaše data
Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás důležitá. Já, Anna Majuková, V Končinách 353/9, Hradec Králové, 503 01, identifikační číslo: 09414096, zapsaná v živnostenském rejstříku ŽÚ města Hradce Králové pod č.j. MMHK/136182/2020 se zavazuji poskytnuté osobní údaje chránit.
Přečtěte si, prosím, Podmínky zpracování osobních údajů, abyste zjistili, jakými principy se při zajišťování důvěrnosti a bezpečnosti vašich osobních údajů řídíme. Udržujeme zásady ochrany osobních údajů aktuální a v souladu s aplikovatelnými právními předpisy. Z toho důvodu může čas od času docházet k jejich změnám. Doporučujeme tedy, abyste ve vlastním zájmu tuto webovou stránku navštěvovali a ujistili se, že máte vždy aktuální informace o jejím obsahu.
Zavazujeme se učinit veškerá opatření, abychom zamezili zneužití osobních údajů, které nám poskytujete. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v případech existence právního titulu pro zpracování osobních údajů. Osobní údaj a subjekt údajů. Subjektem údajů je fyzická osoba, jíž se osobní údaje týkají. Osobním údajem je jakákoli informace, která, s vynaložením rozumného úsilí, umožní identifikaci osoby. Návazně je osobním údajem jakákoli informace, která k subjektů údajů přiřaditelná. Zvláštní kategorie osobních údajů – jedná se o nové označení citlivého osobního údaje.
6.2. Jaký právní předpis upravuje zpracování osobních údajů?
Zpracování osobních údajů se řídí zejména nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen pod anglickou zkratkou „GDPR“). Národní předpisy mohou v některých případech, tam kde to GDPR připouští, stanovit odlišná pravidla. Ta upravuje zákon č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
6.3. Správce osobních údajů
Správcem je fyzická nebo právnická osoba, která určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů a za zpracování primárně odpovídá. Není-li v těchto zásadách nebo podmínkách konkrétní služby uvedeno jinak, platí, že správcem osobních údajů je Anna Majuková.
6.4. Zpracovatel osobních údajů
Zpracovatelem je fyzická nebo právnická osoba, která na základě pokynů správce zpracovává pro správce osobní údaje.
6.5. Doba zpracování osobních údajů
Vaše osobní údaje uchováváme pouze po nezbytně nutnou dobu a archivujeme dle zákonných lhůt, které nám ukládají právní předpisy.
Osobní údaje zpracováváme po dobu trvání smluvního vztahu či jiného právního titulu, který nám umožňuje vaše osobní údaje zpracovávat. To znamená, že máme nastavena přísná vnitřní pravidla, která prověřují zákonnost držení osobních údajů, a že údaje nedržíme déle, než jsme oprávněni. Po ztrátě zákonného důvodu provádíme výmaz příslušných osobních údajů.
Osobní údaje, které zpracováváme s Vaším souhlasem, uchováváme pouze po dobu trvání účelu, k němuž byl souhlas udělen.
6.6. Proč a jaké osobní údaje zpracováváme
Zajišťujeme prodej zboží prostřednictvím in-line obchodů do několika zemí. Některé Vaše osobní údaje jsou nezbytné pro doručení zboží. Jiné osobní údaje nám nemusíte sdělovat, nejsou pro zpracování Vaší objednávky nezbytně nutné. Pokud se nám je však rozhodnete sdělit, můžeme pro Vás udělat více.
Nad rámec uvedeného může docházet ke zpracování jakýchkoli dalších osobních údajů v případě, že nám je sami, dobrovolně poskytnete.
6.7. Doručení zboží a zákaznický servis
Oslovení
Jméno
Příjmení
Firma
IČ, DIČ
Poštovní adresa
E-mailová adresa
Telefonní číslo
Číslo bankovního účtu
Detail objednávky a historie objednávek
V tomto případě nám vzniká zákonná povinnost archivace souvisejících dokumentů (objednávky a faktury) jakožto daňových dokladů, dle příslušných právních předpisů.
6.8. Zobrazování reklamy
E-mailová adresa
IP adresa
Historie objednávek
Informace o pohybu na našich webových stránkách (čas návštěva, místo vstupu, navštívené stránky, zobrazené odkazy, aktivita na stránkách)
Typ uživatelského přístroje, informace o rozlišení obrazovky
Prohlížeč
Osobní údaje, které zpracováváme s Vaším souhlasem, uchováváme pouze po dobu trvání účelu, k němuž byl souhlas udělen, maximálně po dobu tří let.
6.9. Zasílání emailů
Oslovení
Jméno
Příjmení
E-mailová adresa
IP adresa
Historie objednávek
Informace o akcích s obdrženými emaily (přečtení/nepřečtení, přesměrování na uvedené nabídky)
Informace o zobrazených produktech
Data o produktech zanechaných v košíků
Osobní údaje, které zpracováváme s Vaším souhlasem, uchováváme pouze po dobu trvání účelu, k němuž byl souhlas udělen, maximálně po dobu tří let.
6.10. Výběrové řízení
Jméno
Příjmení
E-mailová adresa
Bydliště
Telefonní číslo
Jakékoli další informace, které uvedete v životopisu či průvodním dopisu
Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu výběrového řízení, maximálně však do 3 let od data Vaší reakce.
6.11. Proč a jaké osobní údaje zpracováváme
Osobní údaje, které jste nám poskytli, mohou být zpracovávány externími spolupracovníky a dodavateli. Jedná se zejména o dopravce, platební brány, IT a marketingové služby atp. Subjekty, které s námi spolupracují, pečlivě vybíráme na základě záruk, kterými zabezpečí technickou a organizační ochranu námi předávaných osobních údajů. Zpracování osobních údajů mohou pro Annu Majukovou provádět pouze zpracovatelé, a to výhradně na základě smlouvy o zpracování osobních údajů.
6.12. Anna Majuková v tomto smyslu k oprávněným účelům může osobní údaje poskytnout těmto příjemcům/zpracovatelům:
Zásilkovna s.r.o., Lihovarská 1060/12, 190 00 Praha 9, IČ: 28408306
DIČ: CZ28408306
PPL s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČ:25194798 DIČ: CZ25194798
Geis Parcel CZ s.r.o., IČ: 63077051, Ejpovice 211, 337 01 Ejpovice, Česká republika
DPD s.r.o., IČ: 61329266, Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy, Česká republika
Heureka – Naspers OCS Czech Republic, s.r.o., IČ: 02387727, Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, Česká republika
Seznam.cz, a.s., IČ: 26168685, Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, Česká republika
Global Payments s.r.o.,V Olšinách 626/80,100 00 Praha 10, IČ: 04235452, DIČ: CZ04235452
6.13. Cookies
Cookies jsou malé textové soubory, které internetové stránky ukládají do Vašeho počítače nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Slouží k zapamatování Vašich preferencí a úkonů, které jste na nich provedli (např. přihlašovací údaje, jazyk, velikost písma a jiné zobrazovací preference). Tyto údaje pak nemusíte znovu po určitou dobu zadávat.
Cookies a další sledovací technologie mohou být na našich stránkách a aplikacích používány různým způsobem, například za účelem provozu webové stránky, analýzy návštěvnosti nebo k reklamním účelům. Cookies a další sledovací technologie využíváme zejména proto, abychom byly schopni zkvalitnit a zefektivnit naše služby.
V případě, že se rozhodnete některé cookies zakázat, může dojít k omezení funkcionality či možnosti využít služeb nabízených prostřednictvím naší webové stránky.
7. Závěrečná ustanovení
7.1. Jazykem komunikace mezi provozovatelem a kupujícím a jazykem kupní smlouvy je český jazyk. Uzavřené kupní smlouvy jsou archivovány provozovatelem v elektronické podobě a nejsou přístupné jiným osobám.
7.2. V případě, že by některé ustanovení těchto obchodních podmínek bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí obchodních podmínek nebo kupní smlouvy.
7.3. Znění obchodních podmínek může prodávajicí měnit či doplňovat. Změněné obchodní podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění. Práva a povinnosti prodávajicího a kupujícího vzniklá přede dnem nabytí účinnosti nového znění obchodních podmínek nejsou změnou dotčena.
7.4. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
7.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
7.6. Smluvní strany se dohodly, že na projednání jakýchkoliv sporů mezi provozovatelem a kupujícím je dána pravomoc soudům České republiky. Případné spory mezi provozovatelem a spotřebitelem je možné řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je například Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz., či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Předtím než bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, provozovatel doporučuje kupujícímu pro vyřešení nastalé situace nejdříve využít elektronické adresy info@idylo.cz.
Doprava a platba
V současné době zboží zasíláme přostřednictvím Zásilkovna s.r.o. na pobočku za 79 Kč a na zvolenou adresu za 119Kč.
Platby
Pro maximální spokojenost všech zákazníků nabízíme tři metody placení za zboží.
Dobírka: kurýrovi při převzetí balíčku. Účtujeme 49,- Kč s DPH.
Platba předem převodem na účet: Zvolíte-li platbu převodem, na e-mail Vám společně s potvrzením objednávky zašleme instrukce k platbě. Poté je nutné dbát na správné vyplnění čísla účtu a var. symbolu ve Vašem internetovém bankovnictví. Ihned po připsání platby na náš účet bude objednávka expedována. Převod peněz mezi bankami obvykle trvá maximálně 24 hodin (v pracovní dny).
Bankovní spojení
FIO
Číslo bankovního účtu: 2101867868/2010
Platba přes platební bránu společnosti Global Payment. Vaši platbu vidíme okamžitě a obratem budeme expedovat zboží.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese info@idylo.cz nebo telefonním čísle (+420) 732 172 913.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Platba v hotovosti však u nás není možná.
Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.
Anna Majuková, v Končinách 353/9, Hradec Králové, 503 01, IČ: 09414096, DIČ: CZ9155193487.
Tel: (+420) 732172913 E-mail: info@idylo.cz
V Hradci Králové 1.11.2020
7.PŘÍLOHY
7.1. FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ PŘES INTERNET
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Zboží zašlete zpět přes společnost, přes kterou bylo zasláno (PPL, Zásilkovna, DPD,...). Děkujeme!
Ze zákona vám musí prodejce vrátit všechny peníze včetně nákladů na dopravu zboží k vám. Je však povinen vrátit vám pouze částku odpovídající nejlevnější variantě dodání zboží, kterou nabízí.
Náklady spojené s odstoupením nese kupující – poštovné při vracení zboží platí kupující a prodejce nemá povinnost ho jakkoliv proplácet.
Adresát:
Internetový obchod: www.idylo.cz
Anna Majuková
Se sídlem: V Končinách 353/9, Hradec Králové
IČ: 09414096
DIČ: CZ9155193487
E-mailová adresa: info@idylo.cz
Dobrý den,
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží …………………………………………………………………… / o poskytnutí těchto služeb …………………………………
Datum objednání ………………………………… / datum obdržení ………………………………….
Číslo objednávky:…………………………………
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ……………………………………………………………………a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu ……………………………………………………………………).
Jméno a příjmení spotřebitele: ……………………………………………………………………
Adresa spotřebitele: …………………………………
Email: …………………………………
Telefon: …………………………………
S ohledem na to, že jsem zboží zakoupil/a prostřednictvím Internetu, uplatňuji tímto v souladu s § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, své právo a odstupuji bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce od kupní smlouvy, a to ve14denní lhůtě od převzetí zboží.
S pozdravem,
V …………………………………, Dne …………………………………
PODPIS: ______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
7.2 REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
ormulář pro uplatnění reklamace PLATÍ PRO ČESKOU REPUBLIKU
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Zboží zašlete zpět přes společnost, přes kterou bylo zasláno (PPL, Zásilkovna, DPD,...). Děkujeme!
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.idylo.cz
Anna Majuková
Se sídlem: V končinách 353/9, Hradec Králové, 50301
IČ: 09414096, DIČ: CZ9155193487
E-mailová adresa: info@idylo.cz
(Následující požadované údaje doplní zákazník)
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení: ……………………………………………………………………
Moje adresa: ……………………………………………………………………
Můj telefon a e-mail: ……………………………………………………………………
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ………………… jsem ve Vašem obchodě www.idylo.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat:)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… . Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
-
Datum objednání ………………………………… / datum obdržení …………………………………
-
Číslo objednávky: ……………………………………………………………………
-
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem …………………………………………………………………… a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ……………………………………………………………………
-
Jméno a příjmení spotřebitele:…………………………………
-
Adresa spotřebitele:…………………………………
-
E-mail:…………………………………
-
Telefon: …………………………………
Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V ………………………………… Dne …………………………………